اخبار روانشناسی

آقای روان‌شناس به پویش تخصص من رایگان پیوست

آقای روان‌شناس به پویش تخصص من رایگان پیوست

پویش تخصص من رایگان کمپینی است که از سوی پزشکان آغاز شد، و پس از آن روان‌شناسان و دیگر متخصصان جامعه نیز به آن پیوستند. در شرایطی که کشور به خاطر بحران ویروس کرونا به حالت قرنطینه در آمده، متخصصان در تلاشند که با ارائه خدمات رایگان به مردم بخشی از مشکلات جامعه را حل کنند. این پویش در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #تخصص_من_رایگان در دسترس است. می‌توانید با پیگیری این هشتگ متخصصانی که خدمات رایگان ارائه می‌کنند را پیدا کنید.

خدمات آقای روان‌شناس در تخصص من رایگان

گروه آقای روان‌شناس هم به پویش تخصص من رایگان پیوست. در این طرح ما به ارائه خدمات مشاوره آنلاین به ایرانیان عزیز می‌پردازیم. برای دریافت مشاوره آنلاین رایگان می‌توانید به بخش پشتیبانی ما در تلگرام پیام بدهید تا هماهنگی لازم برای برگزاری جلسه مشاورهٔ آنلاین انجام شود. با توجه به حجم بالای درخواست‌های دریافتی، افراد بر اساس اولویت مشکل در فهرست مشاورهٔ رایگان و چت با روان‌شناسان ما قرار می‌گیرند.

آیدی تلگرام پشتیبانی آقای روان‌شناس: mrpsychologist20

دعوت از روان‌شناسان برای پیوستن به پویش تخصص من رایگان

آرزوی ما سلامتی جسم و روان برای همهٔ مردم جهان است. پیوستن ما به این پویش گامی کوچک برای انجام تعهد اخلاقی و انسانی ما نسبت به بهداشت و سلامت روان جامعه است. از همکاران عزیز دعوت می‌کنیم به پویش تخصص من رایگان بپیوندند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *