اخبار روانشناسی, سازمان نظام روانشناسی و مشاوره

برگزاری جلسهٔ مجمع عمومی سازمان نظام روانشناسی در ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

برگزاری جلسهٔ مجمع عمومی سازمان نظام روانشناسی در ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

مجمع عمومی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره یکی از جلسات مهم سازمان نظام روان‌شناسی است که باید به طور سالانه و مداوم برگزار شود. شوربختانه مدت‌هاست که به دلایل گوناگون مجمع عمومی برگزار نشده است. اما اکنون سازمان نظام روان‌شناسی قصد برگزاری این مجمع را دارد. شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره دربارهٔ برگزاری مجع عمومی عادی ساله بر پایهٔ دستورالعمل اجرایی جلسهٔ ۲۴۱ که در ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار شد به اطلاع تمام اعضا می‌رساند؛ به استناد مادهٔ ۶ آیین‌نامهٔ تشکیل مجمع عمومی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

شرایط شرکت در مجمع عمومی سازمان نظام روانشناسی

همهٔ روان‌شناسانی که به عضویت سازمان نظام روان‌شناسی در آمده‌اند می‌توانند از سایت سازمان نظام‌روان‌شناسی جهت شرکت در این جلسه اقدام نمایند. نام‌نویسی برای شرکت در مجمع عمومی تا ۲۹ اردیبهشت دنباله خواهد داشت.

ثبت نام در مجمع عمومی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره سال ۱۴۰۰

برای نام‌نویسی به سایت سازمان نظام روان‌شناسی بروید و سپس روی گزینهٔ ثبت نام در مجمع عمومی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره سال ۱۴۰۰ کلیک کنید. در این بخش باید اطلاعات خود را به درستی در کادرها بنویسید. اطلاعات مورد نیاز را به درستی وارد نمایید در غیر این صورت امکان شرکت در جلسه را نخواهید داشت. اطلاعاتی که نیاز است عبارتند از:

  • نام و نام خانوادگی
  • کد ملی
  • شمارهٔ عضویت در سازمان نظام روان‌شناسی
  • شمارهٔ تلفن همراه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *